Раніше ми вже розповідали про HURMA System і її можливості для управління персоналом. За останній час розробники додали велику кількість нових функцій і ми вирішили оновити для Вас інформацію. Давайте вивчимо докладніше цього супер помічника HR-менеджера!
Можливості сервісу HURMA
HURMA об’єднала в собі всі процеси рекрутингу, HR і OKR:
- загальна статистика по співробітниках;
- планування (OKR);
- зручні повідомлення про події в компанії;
- облік / погодження відпустки і контроль лікарняних;
- оцінка випробувального терміну;
- робота з вакансіями;
- інтерв’ю та тестові завдання;
- воронка рекрутингу;
- автоматизація опитувань;
- тайм-трекінг;
- чат-бот для швидкого взаємодії.
Все це допоможе Вам значно поліпшити свою роботу за короткий проміжок часу.
Система переважно цікава для IT-компанії, але підійде і компаніям з інших сфер. Система HURMA працює через хмарний доступ, використовуючи безпечну архітектуру Single Tenant – її не потрібно завантажувати і встановлювати на свій комп’ютер, ви можете отримати доступ з будь-якої точки і з будь-якого пристрою. Доступні мови: українська, російська, англійська та казахський.
Блок автоматизації рекрутингу
У розділі «Вакансії» легко додати потрібну Вам вакансію. Натискайте на кнопку «Створити» і наповнюйте вакансію описом.
Для створення вакансії необхідно вказати:
– назву компанії;
– назву вакансії;
– статус вакансії;
– встановити кінцеву дату закриття вакансії (за потребою);
– призначити відповідального рекрутера;
– додати теги, за якими Ви будете шукати цю вакансію в майбутньому у своїй базі;
– визначити команду;
– додати опис вакансії, вказати локацію вакансії, вилку заробітної плати від і до;
– досвід роботи, вид зайнятості, вимоги та обов’язки;
– умови роботи;
– вибрати потрібні Вам статуси роботи з вакансією;
– зробити вакансію публічною або можете вказати терміновість вакансії, встановивши відповідну позначку «гаряча».
Якщо вакансія закрита, то змінити її статус досить легко, натиснувши на «+» в загальному списку вакансій Вашої компанії. Доступні статуси: Відкрита, Пауза, Закрита, Редагувати, Дублювати, Видалити.
У цьому ж розділі Ви можете переглянути архівні вакансії, встановити статуси роботи з вакансією і знайти потрібну Вам інформацію про вакансії по тегам. Дуже зручно.
У розділі «Кандидати» Ви можете завантажити резюме кандидата в підтримуваних форматах: * .pdf, *. Doc, *. Docx, *. Odt, *. Jpeg, *. Bmp, *. Png, *. Rtf. Необхідно тільки перевірити відповідність інформації про кандидата в графах. Система використовує ШІ і постійно навчається, завдяки чому розпізнає кожний наступний файл швидше і чіткіше.
Обов’язково вказуються:
– ПІБ кандидата, його спеціалізація;
– встановлюються теги, за якими Ви будете шукати цього кандидата в майбутньому у своїй базі;
– вказуєте вакансію і відповідального рекрутера для даного кандидата (при необхідності);
– встановлюєте статус кандидата з доступних «Не вибрано», «Новий» або «Чорний список»;
– можна вказати очікуваний рівень заробітної плати, стаж роботи, дату народження, стать, бажаний вид зайнятості;
– вкажіть джерело, звідки до Вас потрапив кандидат;
– вкажіть контактні дані: телефон, ел.пошту, логін скайпу, посилання на профіль LinkedIn, Telegram;
– вкажіть поточне місце роботи і досвід роботи;
– вкажіть освіту,
– важливо знати місце проживання кандидата і готовність до релокейту;
– можете додати будь-яку іншу додаткову інформацію у відповідних полях картки кандидата.
Імпорт бази кандидатів
Крім того, Ви можете імпортувати цілу групу резюме з Вашого Excel-файлу, скориставшись відповідною опцією. Для цього Вам знадобиться «підігнати» структуру вашого файлу під вимоги системи. Якою має бути структура файлу для імпорту, Ви можете побачити у відповідному розділі. Після завантаження файлу є можливість візуально порівняти поля і після цього імпортувати.
Пошук кандидатів по своїй базі по заданих параметрах
Звичайно ж, сервіс має фільтри пошуку по базі кандидатів, причому фільтри досить великі.
Інтеграція із job сайтами
Сервіс HURMA інтегрується з найпоширенішими job сайтами. Для того, щоб розмістити Вашу вакансію на job сайті, Вам потрібно зробити її публічною, а також встановити інтеграцію з job сайтами, ввівши логін і паролі доступу. Все як завжди.
Сервіс підтримує інтеграцію з: Work.ua, Rabota.ua, DOU, Inco.Works, HeadHunter, Djinni. Однак продукт постійно розвивається, і я не здивуюся, якщо через місяць до цього списку додасться ще кілька ресурсів.
Додавайте кандидатів до вакансії, відстежуйте комунікацію з ними і не втрачайте дорогоцінний час!
Воронка рекрутингу
По кожній вакансії система автоматично створює воронку рекрутингу та Kanban-дошку. Коли кандидат проходить по різних етапах співбесіди, це відображається на Kanban-дошці. Так ви максимально наочно бачите все, що відбувається всередині вакансії.
Щоб у вас було повне розуміння функціоналу системи, давайте коротко розглянемо інші розділи системи.
Співробітники
Після того, як кандидат прийняв оффер, ви можете в один клік перемістити його в таблицю співробітників, де з ним зможе працювати HR-менеджер. Співробітників, як і кандидатів, можна створювати вручну або імпортувати з файлів .xlsx.
Всі співробітники в системі зібрані в “Дерево”, де ви можете розбити їх по командах. Цей розділ доступний не тільки HR-ру і рекрутеру, а й кожному співробітнику. Це дуже зручно, коли потрібно знайти колегу або подивитися, хто в якій команді.
OKR
Система дозволяє автоматизувати планування бізнес-завдань за допомогою OKR (Objectives and Key Results). Це відкритий тип планування, коли кожен співробітник бачить, як його цілі впливають на цілі команди і всієї компанії. OKR дозволяє мотивувати співробітників і підвищувати їхню лояльність. Автоматизація OKR робить планування простим і зрозумілим.
Облік часу
Не так давно в системі з’явився тайм-трекінг. Кожен співробітник може враховувати свій робочий час за допомогою відповідної кнопки в профілі, а HR, в свою чергу, буде бачити зведену таблицю по всіх співробітниках.
Опитування
В системі також автоматизовані опитування і події. Ви можете створити опитування і відправити нагадування про проходження кожному співробітнику або обраним співробітникам. Те ж стосується подій. Не потрібно нагадувати кожному окремо, можна просто розіслати повідомлення прямо з системи.
Профіль співробітника
У кожного співробітника в системі є свій профіль, звідки він може запросити відпустку, роботу з дому, лікарняний або іншу відсутність. У профілі видно, як і коли нараховуються дні відпустки, скільки є лікарняних і так далі. Крім цього, співробітник може запросити 1: 1 зустріч або feedback.
СТАТИСТИКА
Додатково в HURMA є статистика по всіх розділах, включаючи HR, рекрутинг і моніторинг настрою співробітників. Це дає змогу проводити аналітику даних, які система збирає для вас автоматично.
Як бачите, у системи досить великий функціонал, який до того ж постійно отовлюється и розширюється. Для зручності користувачів, у HURMA є чат-бот AI Partner для Telegram. Цей бот дозволяє співробітникам запитувати всі відсутності напряму через месенджер. HR-менеджери можуть погоджувати чи ні запити, а рекрутери – миттєво отримувати повідомлення про відгуки на вакансії.
Автоматизація – це зручно та ефективно, особливо для таких завантажених рутиною фахівців, як HR-менеджери і рекрутери.
Не забудьте про подарунки!
-50% на перше підключення до Hurma System за промокодом DigitalHurma або безкоштовний період при переході з інших ATS / HRM систем. Дізнайтесь про подробиці у представника HURMA
-10% на онлайн курс-тренінг Автоматизація HR-процессів у школі DigitalHR
Залишити відповідь