Header Image

Найкращі українські сервіси для комерційного навчання

28.11.2023

LMS є потужним інструментом, який допомагає організувати ефективний розвиток та навчання працівників в компаніях. Але, крім цього, LMS також використовується з комерційною метою. Наприклад, для продажу навчальних продуктів, просування бренду чи запуску власної онлайн-школи.

У статті ми підготували добірку українських систем керування навчанням, які допоможуть у впровадженні та розвитку власного інфобізнесу.

На що варто звернути увагу при виборі LMS для бізнесу

Вибір LMS є важливим стратегічним кроком, результат якого має великий вплив на успішність бізнесу. Щоб обрати рішення, яке найкраще відповідатиме бізнес-потребам, необхідно врахувати декілька ключових аспектів:

  • Функціональність.

Перевірте, чи пропонує LMS базові функції, потрібні для вирішення завдань. Радимо також звернути увагу на додатковий функціонал, такий як можливість проведення вебінарів, створення лендінг-сторінок, інтеграції з іншими інструментами тощо. Чи потребуватиме він окремих витрат, які не входять в тариф.

  • Зручність інтерфейсу.

Зверніть увагу на легкість навігації та зручність користування системою. Важливо переконатись, що інтерфейс LMS буде інтуїтивно зрозумілим для користувачів. Зокрема для тих, хто ніколи не працював з системами навчання.

  • Можливість брендування.

Для організації бізнесу важливо просувати свій бренд. Переконайтеся, що LMS надає можливість кастомізувати систему під ваш стиль: налаштувати інтерфейс, кольорову палітру, логотипи та інші елементи.

  • Масштабованість.

Завжди плануйте на майбутнє. Важливо обрати сервіс для управління навчанням, який в майбутньому зможе масштабуватись під нові потреби бізнесу. Особливо зверніть увагу на можливість збільшення обсягу простору для навчальних матеріалів, а також кількості користувачів.

  • Вартість.

Не завжди ціна = якість. Розгляньте цінову політику різних LMS та порівняйте можливості, які вони пропонують. Зверніть увагу на “приховані” витрати такі, як впровадження, налаштування та підтримка.

  • Захист даних.

Для будь-якого бізнесу важливо зберігати конфіденційні дані в безпеці. Переконайтесь, що обрана LMS має належні засоби безпеки та відповідає стандартам захисту персональних даних.

  • Техпідтримка.

Важлива складова – технічна підтримка. Перевірте, який рівень підтримки надає постачальник LMS. Які канали комунікації пропонуються, в які години та дні можна зв’язатись з підтримкою. Переконайтесь, що спеціалісти допоможуть швидко та оперативно вирішити питання.

  • Відгуки інших користувачів.

Вивчайте відгуки та рекомендації від інших користувачів, які користуються обраною LMS. Не обмежуйтесь відгуками на сайті постачальника. Це допоможе отримати об’єктивну та неупереджену оцінку.

  • Підтримка мобільних технологій.

Оскільки більшість користувачів надають перевагу смартфонам, переконайтесь, чи система підтримує мобільний додаток, чи може вона адаптуватися під різні пристрої та екрани. Те саме стосується і браузерів.

Найкращі українські LMS для бізнесу

AcademyOcean

1. AcademyOcean

AcademyOcean. Функціонал системи досить широкий. За допомогою AcademyOcean створіть корпоративну академію, запустіть внутрішнє та зовнішнє навчання.

Особливості:

  • Можливість організувати зовнішнє навчання партнерів та клієнтів;
  • Понад 100 функцій для запуску академії;
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • Підтримка видачі сертифікатів. Використовуйте готові шаблони або створіть свій сертифікат;
  • Можливість додавати підказки до курсів;
  • Персоналізація навчання за допомогою функціонала Smart-команд;
  • Створення декількох окремих академій;
  • Використовуйте допомогу ШІ.

Вартість: Клієнтам пропонується 3 тарифи, залежно від кількості доступного функціонала та користувачів: Standard – 300$, PRO – 800$, Premium – 2 800$ на місяць. За умови річної передплати надається знижка 25%. Також можна створити персональний тариф, додавши функції модулів, які необхідні.

LMSka

2. LMSka

LMSka. Чудово підійде онлайн-школам та бізнес тренерам. Допоможе організувати навчання персоналу, підвищення кваліфікації, проводити тренінги, майстер-класи, марафони та інші види зовнішнього навчання.

Особливості:

  • Різні типи матеріалів: відеотрансляції, посилання, документи;
  • Гнучкі налаштування форми реєстрації та обробка платежів одразу на сайті;
  • Створення лендінгів для анонсів курсів;
  • Створення демо-уроків для знайомства з інфопродуктом;
  • Чат-бот для відправки сповіщень та тригерні розсилки за налаштованим сценарієм;
  • Генерація сертифікатів за власним макетом;
  • Окремі кабінети для організатора навчання та лекторів.

Вартість: Ціна платформи залежить від кількості студентів та кількості курсів. За 1 курс та 500 студентів мінімальний тариф становить 95$ на місяць. Найпопулярніший тариф – Гуру на 5000 студентів та 5 курсів за 198$ на місяць. Також доступний 15-денний безкоштовний тариф для тестування можливостей. При перенесенні корпоративного навчання з інших платформ компанія надає 2 місяці безкоштовного користування.

3. SmartExpert

SmartExpert. Система з модульними рішеннями. Дозволяє організувати та автоматизувати адаптацію співробітників, оцінку компетенцій, а також запустити зовнішнє навчання.

Особливості:

  • Інтеграція з будь-якими зовнішніми сервісами через API, а також з платіжними системами WAYFORPAY, CloudPayments, LiqPay;
  • Великий вибір інструментів гейміфікації: створення власної валюти і магазину подарунків, віртуальних нагород, сертифікатів, квестів, формування рейтингів тощо;
  • Створення віртуального помічника-асистента для користувачів;
  • Можливість проходити навчання офлайн;
  • Підтримка різного типу контенту: фото, відео, pdf, презентації, SCORM курси;
  • Автоматичне надсилання нагадувань;
  • Додавання учнів до курсу за кодом доступу.

Вартість: Ціна користування сервісом залежить від вибору необхідних модулів функціоналів та кількості користувачів. За всі модулі та 50 користувачів щомісячна оплата становитиме 200$. При оплаті на рік компанія надає знижки. Також для кожного тарифного плану доступна безкоштовна пробна версія на 14 днів.

Kwiga

4. Kwiga

Kwiga. Платформа для коучів, викладачів та продюсерських центрів. Інструментарій системи дозволяє швидко, без зайвих зусиль запустити власну онлайн-школу будь-якого напрямку.

Особливості:

  • Комплексне керування освітніми проєктами: продаж навчання, організація маркетингу, гнучка аналітика та CRM;
  • Спілкування з учнями та можливість надання зворотного зв’язку через відео та аудіо-повідомлення;
  • Створення різнорівневих уроків, марафонів, гайдів та вебінарів;
  • Можливість організувати роботу в групах;
  • Отримання сертифікатів після проходження навчання;
  • Автоматичні записи занять.

Вартість: Оберіть 1 із 2 систем оплати: готовий пакет послуг або оплата тільки за використані ресурси (Pay as you go!). Останній чудово підійде для тестування можливостей функцій та визначення потрібного пакету послуг. Ціна за пакет залежить від кількості учнів, учасників команди та проєктів. Найдешевший тариф Growth на 1000 учнів та 3 учасника – 40$ на місяць. За умови піврічної та річної підписки компанія надає знижки.

5. LMS Collaborator

LMS Collaborator. Багатофункціональна платформа для навчання з гнучкими можливостями інтеграції. Поєднує в собі інструменти для навчання, комунікації та доступ 24/7 до бази знань.

Особливості:

  • Додавання курсів до каталогу навчання, де користувачі самі можуть призначати собі навчання;
  • Обмеження доступу до навчальних ресурсів за категоріями та групами;
  • Різні канали комунікації з користувачами: оголошення, новини, форуми, внутрішні чати, розсилки;
  • Видача бейджів та сертифікатів;
  • Формування Бази знань;
  • Гнучка аналітика та автоматичне формування звітів з навчання;
  • Підтримка різних типів контенту: SCORM, відео, аудіо, PDF, текстові документи, презентації тощо.

Важливо звернути увагу, що платформа не має прямої інтеграції з платіжними системами. Але завдяки API LMS Collabolator може інтегруватись з будь-яким зовнішнім ІТ-рішенням клієнта, зокрема з уже створеним лендінгом для продажу курсів, тощо.

Вартість: Компанія пропонує 3 тарифи залежно від кількості доступного функціонала та обсягу дискового сховища – Standard, Pro та Assessment. Ціна тарифів розраховується індивідуально, відповідно до кількості користувачів. Є безкоштовний демо-доступ до системи на місяць для тестування.

Softbook

6. Softbook

Softbook. Платформа підійде для організації, як корпоративного навчання, так і розвитку онлайн-шкіл. Дозволяє створювати та продавати власні курси без обмеження в кількості людей.

Особливості:

  • Вбудований редактор з конструктором матеріалів;
  • Інформація зберігається в зашифрованому вигляді;
  • Створення груп студентів та планування навчання за допомогою календаря;
  • Готові шаблони для сертифікатів;
  • Можливість завантажити і налаштувати кастомний сертифікат;
  • Інтеграція з платіжними системами для продажу курсів;
  • CRM для зберігання бази клієнтів та історії угод;
  • Створення домашніх завдань та різних видів тестувань.

Вартість: В залежності від кількості функціонала та продуктів пропонується 3 тарифи: Mini – 39$, Pro – 89$ та Max – 159$ на місяць. Платіжні системи доступні тільки у тарифах Pro та Max. При оплаті на рік можна отримати знижку на кожен із тарифів. Також надається безкоштовний демо-доступ на 30 днів. За рекомендацію платформи та кожного приведеного клієнта компанія пропонує винагороду у вигляді відсотка від оплати.

SkillzRun

7. SkillzRun

SkillzRun. LMS має власний мобільний застосунок для навчання та вебверсію, яка дозволяє навчатись з браузера будь-якого пристрою. Дозволяє організувати навчання співробітників, учнів та клієнтів, а також продавати свої освітні проєкти.

Особливості:

  • Персоналізація навчального додатка з брендуванням та кастомними функціями під потреби бізнесу;
  • Інструменти гейміфікації: медалі за виконання місій, система поінтів, лідерборд;
  • Створення різних типів теоретичного контенту та завдань на закріплення знань: тестів, вправ на послідовність, заповнення пропусків, вправи з аудіо та відео, тощо;
  • Можливість додавати до уроків лексичний матеріал, який можливо вивчати у форматі флеш-карток;
  • Вбудований календар зі створенням розкладу подій;
  • Кастомізація push-сповіщень;
  • Автоматизація платежів та інтеграція з платіжною системою Fondy.

Вартість: Компанія пропонує 2 тарифи: Standard та Personal. Тариф Personal включає створення власного мобільного застосунку, персоналізований дизайн та кастомну розробку функціонала. Ціна стартує від 300$ за місяць. Standard пропонує готовий додаток від SkillzRun. Ціна на тариф залежить від кількості користувачів. Безліміт додатково вартує 199$ в місяць. Також компанія надає безкоштовний доступ до системи на 60 днів.

SendPulse

8. SendPulse

SendPulse. Багатофункціональна платформа. Серед доступних інструментів: платформа для створення і керування курсами (LMS), сервіс email розсилок, чат-ботів, CRM, тощо. Платформа чудово підійде для організації онлайн-школи, експертам та центрам розвитку.

Особливості:

  • Створення авторських навчальних програм;
  • Організація продажу курсів та тренінгів. Інтеграція з платіжними системами: PayPal, Stipe, Fondy, Wayforpay, LIQPAY, Mercado pago, Flutterwave, MonoPay;
  • Комплексне керування освітнім проєктом: створення воронки залучення учнів на курс, лендінгів під кожен курс, форм реєстрацій та розсилок;
  • Блоковий конструктор створення курсів, який підтримує різноманітні типи контенту: інфографіку, відео та аудіо матеріали, PDF, тощо.
  • Можливість керування процесом навчання, маркетингом та продажами;
  • Організація збору зворотного зв’язку через відгуки та оцінки;
  • Автоматична генерація сертифікатів.

Вартість: Доступний безкоштовний тариф на 200 учнів: 1 куратор, можливість створити 3 інфопродукти. Тариф PRO коштує від 1140 грн. на місяць за 1000 учнів, 10 кураторів та необмежену кількість курсів. Для річної та піврічної підписки надаються знижки 50% та 35% відповідно.

Westudy

9. Westudy

Westudy. Хмарна платформа для створення та продажів онлайн-курсів. Підійде для авторів, коучів та експертів, які хочуть відкрити власну школу, керувати бізнесом та продажем інфопродуктів.

Особливості:

  • Створення окремих лендінгів з інформацією про курс;
  • Використання різних форматів навчальних матеріалів в курсах;
  • Вбудований механізм email розсилок;
  • Наявність CRM системи для роботи з клієнтами та автоматизації продажів;
  • Управління знижками та автоматизовані оплати через платіжні системи: Fondy, Wayforpay, monobank, LiqPay, Stripe;
  • Захист від несанкціонованого вивантаження відеоматеріалів;
  • Створення сертифікатів з QR-кодом.

Вартість: Компанія пропонує 3 тарифи, в залежності від кількості користувачів, об’єму хмарного сховища та функціонала. Тариф “Базовий” – 11$ на місяць. Дозволяє навчати до 200 користувачів та включає 25 GB сховища.  “Стандарт” – 37$ та “Бізнес” – 79$ пропонують додаткові функції у вигляді налаштування email розсилок, чат-боту та особистого кабінету для менеджера. “Стандарт” дозволяє навчати до 1000 користувачів та завантажувати 150 GB матеріалів. “Бізнес” підійде для організації великої онлайн-школи на 3500 користувачів та завантажувати 350 GB даних. Для знайомства з системою компанія надає 30 днів тестового періоду.


Висновки

Підібрати ідеальну систему для бізнесу – задача не із легких, але цілком можлива.

Головне ретельно проаналізувати потреби та можливості LMS, наскільки вдало вона зможе закрити задачі та допомогти масштабуватись в майбутньому. В цій статті ми зібрали найкращі варіанти, представленні на ринку навчання. Кожна з систем унікальна та має свої переваги.

Особливості на які ми радимо звернути увагу:

  • Для кожного бізнесу критично важливим є безпека інтелектуальної власності. При виборі LMS необхідно врахувати наявність захисту інфопродуктів від скачування та несанкціонованого доступу до контенту. Однак, варто пам’ятати, що жоден захист не дає 100% гарантії. Наскільки б закритою не була система завжди існує ризик, що ваші продукти можуть бути скопійовані за допомогою сторонніх програм.
  • В сучасному світі важлива мобільність. Навчання не виключення. Більшість віддає перевагу проходити завдання в зручний час та місці, де не завжди є доступ до комп’ютера. Обирайте гнучкі, кросплатформні рішення, які можуть адаптуватись до будь-якого девайсу. Величезною перевагою буде наявність мобільного застосунку і можливість навчатись офлайн.
  • Маркетинг є важливою складовою у просуванні бренду. Зверніть увагу на інструменти залучення учнів, які пропонує LMS. Наприклад, наявність конструктора лендінгів, автоматичні нагадування, email розсилки, інтеграції з чат-ботами, збір зворотного зв’язку тощо.
  • Якщо ви хочете створити власну онлайн-школу, обов’язковим є наявність можливості брендування LMS. Це допоможе зробити продукт унікальним та впізнаваним. Також обирайте рішення, яке дозволяє створити власний домен. Це надасть професійного вигляду бізнесу, а потенційним клієнтам буде легше знайти курс в пошукових системах.
  • Зазвичай LMS-системи мають обмежену кількість дискового простору для зберігання навчальних матеріалів. В залежності від завдань та планів обирайте системи з найбільш вигідним співвідношенням між кількістю необхідних функцій у тарифі, користувачів та пропонованим обсягом дискового простору.
  • В розвитку інфобізнесу важлива постійна аналітика ефективності навчальних матеріалів для їх подальшого вдосконалення. При виборі системи керування навчанням важливо звернути увагу на те, наскільки глибоку статистику та яку корисну інформацію з навчання вона збирає. Чи можете ви персоналізувати звіти та в якому форматі їх можливо вивантажити, тощо. Маючи широкі статистичні дані, ви зможете визначити чи потребує навчальний контент покращення, наскільки він є зрозумілим для учнів, в яких частинах курсу виникає найбільше питань тощо.
  • Легкість LMS-системи для користувачів, які будуть навчатись впливає на загальний показник задоволеності від процесу навчання. Важливо, якщо система управління навчанням має інструкції, які допоможуть учням швидко розібратись як все працює в середині. Або ж в системі є онлайн-онбординг для нових користувачів, який допомагає зробити перші кроки впевнено. Це також дозволить зменшити навантаження на автора контенту і на техпідтримку сервісу.
  • Керування вашим бізнесом може бути в ручному форматі, наприклад, у Excel, або ж сервіс має вбудовану чи інтегровану CRM систему для управління заявками, клієнтською базою, тощо. Погодьтесь, що для початку підійде найпростіший варіант. Але для масштабування вам доведеться подумати і про цей аспект вашої справи.

 

В порівняльній таблиці найкращих українських LMS-систем знайдіть більше відповідей на свої питання. А ми бажаємо вам правильно обрати ресурс для комерційного навчання.


Залишити відповідь